Tuesday 10 November 2009

Liverpool-ийн домогт ахлагч



"Хэрвээ миний венийн судсыг зүсвэл яг ливэрпүүлийнх шиг улаан ливэрпүүлийн цус урсах болно".Тэр бол улаан, тэр бол Ливэрпүүл...Тэр бол Ливэрпүүлийн төлөө төрсөн хүн


Би Ливэрпүүлийг дэмждэггүй. Гэсэн хэдий ч Стиви жи гүйгээр хөлбөмбөг утгагүй болчих мэт санагдаад байна сүүлийн үед. Жи ийн фен ч болж байгаа юм шиг мэдэхгүй юм даа...Яагаад ингэх болов

Энэ хүний намтар буюу biography-ийг нь уншвал та ч гэсэн надтай нэгдэж магадгүй.

Hillsborough ийн осол тэнд түүний үеэл сайн найз John Paul амь үрэгдсэн..Би Anfield д гоол оруулаад үзэгчид рүүгээ дөхөх бүрт тэнд Жон Полыгоо байна гэдэгт итгэдэг. ..Багын анд Майкл Оуэн France98 аар гялалзах үед Жи яаж байсан..Бартаа нугчаа ихтэй ихтэй Стамбул хүрэх зам.Гайхамшигт финал гээд л ...

Та эр хүн, мөн л хөлбөмбөг тэддэг л бол заавал унших хэрэгтэй гэж зөвлөмөөр байна.

Уг номыг манай sportnews ийн агаа нар бүлэг бүрээр орчуулаад номын сандаа тавьсан байгаа сүүлд 19-р бүлэг гэж гарсан.Нийт 22 бүлэгтэй. Миний хувьд би бүх хуудсыг Screen shot хийгээд унтахынхаа өмнө уншаад байгаа



ЗА ИНГЭЭД GERRARD-ИЙН ЕРТӨНЦӨД НЭВТЭРЦГЭЭЕ...